Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.11.2006 12:14 - Христо Стоичков
Автор: gboy Категория: Спорт   
Прочетен: 2176 Коментари: 0 Гласове:
0



Без съмнение най-обсъжданата напоследък личност в спорта (що се отнася до България де). Та реших и моя милост да си даде мнението. 

Знами едно е да си футболист, второ да си треньор, а трето да си човек. Сега - аз съм левскар, но съм много далеч от мисълта да отрека качестват му на терена. Както и да го погледнем Ицо беше голям - много голям и не виждам защо някои го отричат - не е редно за мен. Като треньор, обаче, за сега Ицо не е показал нищо - че дойде направо  националния - да речем е поради липса на друг, но защо продължава тоя кошмар? То друга тема е, че дали в момента Камата или Херо е национален селекционер - въпросът е спорен, ама айде - взимаме официалната информация. Та какво видяхме от националния през ерата "Стоичков" ?

Мачът с Исландия - чудесна победа - 3-1. Сега, че вратарят им беше малко тип "Ники Михайлов" - това си е техен проблем. 

С Хърватска - чудесно второ полувреме и резилно първо - но него никой така и не го гледаше след мача, радвахме се на духа, показан от нашите.

С шведите - ми не мога да обвиня Стоичков  никакъв случай. За мен тук просто причините са далеч други -от една страна къде не сме им на класата, къде бяхме с половината състав поради маса причини. И за капак оня съдия ни ряза като пиян лозар.

С Унгария си беше малшанс. Да погледнем реално - бяха се затворили отвсякъде, успяхме да им вкараме един гол и просто накрая ни изравниха след статично положение - еми случва се и на най-добрите.

И от тук нататък ...

Мача с Исландия - обрат до три на два . както каза Томи Русев "срещу кой, бе, сладури". Бяхме фрапантна гледка - правилно си упрекнаха колегите футболистите и щаба като цяло, естествено получиха "вие не сте българи". 

Хърватска ни попиля на Васил Левски - е как да кажем сега - толкова си можеха. Значи миналата година ги обръщаме от 2-0, по миналата ги бием с разлика и тази видиш ли израстнаха звески. По нищо не отстъпваме на "шахматистите" като потенциал и това се знае.  

Унгарците сами си се биха тука, който не мисли така да ни види първия гол, играта ни пълна нула... никаква идея за каквото и да било

Шведите - айде пак 3

Малта - е това беше вече страшен резил. 1-1 с Малта, все е било зле, ама толкова ... 

Киъринг Къп - 

5-1 от Шотландия - ама ние не бяхме съвсем с титулярите, пък и почивахме ден по-малко... Шотландия да не беше в оптимален състав? Пък и не виждам каквото и да било извинение за 5-1. За някакъв нормален резултат - О.К. - паднали, паднали, но с пет гола - не е нормално.

Квалификациите - 

Румънците ни направиха смешни, а не е като да са кой знае какъв отбор. Как го измъкнахме тоя резултат - не ми е ясно, а и едва ли на някой му е, едва ли обаче това е било тактиката.

Със Словенците - чудесен резултат, но ако трябва да сме честни играта ни, докато гостите не се предадоха, наистина не струваше. 

Холандия - ми това дето игра на "Васил Левски" не беше съвсем Холандия, ако така мога да с изразя - Кайт се контузи, Перси смени поста по време на мача, влезе едно 18 годишно момче, дето застана на крилото, Нистелрой и Бомел се скараха с Ван Бастен, Ван Дер Ваарт не игра ... И въпреки това си бяха по-добрите. Тоя гол на Марто Петров нито беше плод на някаква комбинация на отбора, на нещо тренирано замислено или каквото и да е там - това си беше една фантастична проява на Марто - съвсем индивидуална. Да не говорим, че и с голямя доза шанс получихме само един гол, защото "лалетата" си имаха доволно количество положения.

Мачът с Люксембург просто не ми се говори. Един гол на защштник, никаква идея, опасности пред нашата врата ... Кога станаха такъв здрав отбор Люксембург?

И със Словакия вече се видя как стоят нещата - 3-1 - ема било контрола - еми нищо положително от тая контрола не се видя. Само дето "жлътна" колко сме зле. Три крила ми правят халфовата линия, Кишишев застава в някви нетипични постове, Благо си шматка из центъра ... и накрая Стоичков излезе пред медиите и каза "футболистите да си вадят изводите". 

Дотука сметките грубо са такива - доблестни равенства с Холандия, Хърватска и Румъния. И две тройки от шведите, една от хърватите, петичка от Шотланди, тройчица от Словакия, равенство с Малта, и измъчени победи над Люксембург и Исландия, при все пък тук - на наш терен с исландците.

Като човек - "тая с миризливите цици" , "аз докато съм карал джипове вие сте се возили на велосипеди", "тичай, бе, пияницо"... кеф да ти стане. Айде Илиян си е кибритлия - за него си знаем, но Стенли да се откаже от национала - това докато не го видях не повярвах. Стилян сам си пътуваше за мачовете с национала, болен играеше - "гък" не е казал. Не се е оплакал, а и като се замисля, не се сещам да съм го чувал да се оплаче някога за каквото и да е било, относно националния отбор. На него да му кипне ... не мога да си представя за какво става въпрос. Макар, че по медиите се разнесе вече куп информация и капитанът ни я потвърди с половин уста. Еми не съм съгласе от никъде - просто това е недопустимо за мен.

Сега някой пак ще каже, че само си чеша езика. Еми това ми е мнението, имам пълното право да си го дам и разбира се далеч, не претендирам, че е миродавно.Така виждам аз нещата и нищо повече.

   



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gboy
Категория: Спорт
Прочетен: 2742832
Постинги: 20
Коментари: 770
Гласове: 248
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол